CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

KATA-KATA ALUAN

Friday, February 12, 2010

semaian..kamu semua memang hebat!!!!

penanti yang sudah sampai ke penghujungnya....tunggu dan tunggu akhirnye program kem motivasi di sekolah menengah teknik teluk intan akhirnya dapat di realisasikan...wlaupun dugaan demi dugaan menimpa dimana kali pertama untuk berbincang dengan pihak sekolah kereta mati ditepi jalan kerana kering minyak,kali ke 2 tiba2 cermin hadapan kereta pecah dengan tiba2 dan kali terhadap untuk kesekolah untuk rundingan tiba2 kereta kehabisan bateri, tpi akhirnye semua berjalan dengan jayanye..betul,tuhan sengaja hilangkan sekejap cahaya sang mentari ditambah pula dengan gemuruh dan kilat yang memancar-mancar membuatkan kita takut tpi tanpa kita sedari disebalik semua itu ada kemanisan dan pandangan alam y cantik sangt iaitu sang pelangi y membuatkan kta tersenyum...inilah kuasa tuhan...dan inilah hasil kerjasama dan kesabaran yang tiggi....tanggal 5 hingga 7 merupakan saat yang paling best becampur penat,gembira dan duka... inilah lumrah kehidupan... hidup xsentiasa tetap,statik..ianye sntiasa berubah-berubah....setiap kali join mana-mana program itulah saat yang paling membuatkan hati tidak sabar-sabar,gementar dan macam-macam yang difikirkan.....semuanya akan menjadi pengalaman dan diari yang paling mahal dalam hidup aku nanti dimana disaat dan ketikanya nnti aku sangt memerlukan semua ini untuk aku jalankan tanggungjawb aku dengan baik dan hebat!! kepada semua group aku,jiji,josh,b,plsam,rosca,win,ain,ju dan tidak lupa juga kpda din,man dan shuai,kamu semua memang hebat!!!!!aku bangga dengan kamu semua....

0 comments: